Nacházíte se zde: Úvod / Události / 2008 / Kola

Jak bylo na Koala 2008

Stručný popis události

Středa

Příjezd jediných plnohodnotných účastníků akce. Po půldenním výletování po hradech a zámcích dorazila Adam's family. Prokešáci s malým zdržením zaviněným Matýskovou nehodou s hovnem na lýtku (ponožku například museli vyhodit :)

Ubytování s lehkými problémy (počtete dále) se vydařilo. O dalším osudu tohoto večera mi nic není známo, musí doplnit aktéři sami

Čtvrtek

Večer dorážíme my okolo osmé hodiny. Buřty už trochu proběhly tak dáváme zbytek vepřového na houbách.

Při ubytování vyšly najevo malinké zádrhele při rezervaci - čekali nás až ve čtvrtek a správce dostal špatnou informaci o ceně. Vše se vyřešilo smírně, navíc jsem zjistil, že majitel zařízení je můj dávný známý, se kterým randila svého času moje spolužačka z průmyslovky.

Vybavení, umístění je pro nás ideální - je to bývalý pionýrský tábor, který je postupně rekonstruován. Je vidět, že zařízení má již něco za sebou ale je opečováno se zájmem a vztahem. Nově rekonstruované části vypadají velice pěkne. Npříklad perfektní kuchyň pro osadníjky chatek, vybavená troubou, mikrovlnkou, varným konvicemi. Každá chatička zde má svoji vlastní ledničku.

Protože to na společný večer moc nevypadá - všichni zalehli - hrajeme s Verčou a Mikem Citadelu v angličtine, což je zábavné. Mikovi jsme nadiktovali tahák a jde mu to velice dobře. Končíme absolutním vítězstvím Lenky okolo jedné. Vypili jsme dvě flašky vína a pár piv.

Pátek

První společná vyjížďka na východ po krásných lesních cestách mezi rybníky a rašeliništi. Pěkné počasí, vítr chladnější. Vracíme se k Chlumu, kde v restauraci dáváme oběd po takřka hodinovém čekání zprvu na místo, posléze na jídlo. Čekání si krátíme

Odpoledne doráží Klára s Fabianem a Sophií a také Martin s Evelýnou.

V noci bouřka a vydatný děšť.

Sobota

Ráno zamračeno, opar, počasí vypadá špatně ale během snídaně se vyčasuje a je opět hezky.

Výlet do Třeboně. Pěká cesta lesem, bohužel zčásti panelová. Naše pozadí dostávají další již smrtící úder.  Kolem ohrady s koňmi vjíždíme do města. V Šupince obsazeno, tak si dáváme pivo v pivovaru a nakonec jíme u jednorožce. Vyhřívání na sluníčku pak stejnou cestou zpět.

Neděle

Ranní pohodu sebere zjištění v 9:15, že musíme vyklidit chatky do 10:00. To nás ještě polovina spala :).

Zábavná hra: vytřiď všechny příbory a nádobí v požadovaném čase a kvantitě po jednotlivých skříňkách v kuchyni.

Vyrážíme na malou projížďku do cca 3km vzdálené romantické restaurace. Pak plánujeme cestu zpět a odjezd. Něktečí z nás se již na cestování kolem necítí a tak jedou raději autem. Ostatní přemáhají na tak krátkou trať bolest a vyrážejí. Cestou zjišťujeme že vesnice, kde má restaurace ležet je přesně 7km vzdálená a restaurace se nelézá ještě kilometr za ní.